sunnuntai 23. marraskuuta 2008

Heippa!
Minä pienokainen synnyin 27.7. 08 Buffing -kennelissä ja elelin siellä 7 viikkoiseksi asti Seita -äidin ja kasvattaja -Paulan hellässä huomassa. Syntymänimekseni tuli Buffing On And Off, mutta omistajani nimesi minut Lucaksi.

Minä taisin olla pentueen ensimmäinen omaan kotiin muuttaja. Minua tulivat hakemaan nykyään "äiskäksi" nimetty omistajani Taru sekä "isoveikka" Jesse.

Jesse onkin erikiva velipoika :). Se antaa repiä ja retuuttaa karvoista vaikka kuinka. Välillä se vähän vaan kiljuu, kun minä naskaleillani puren, mutta ymmärrän kyllä, jos puren liian kovaa. Enhän minä isoveikkaa tahallani satuta. Leikkiä se vaan on ja isoveikkakin sen suurimmaksi osaksi ymmärtää.

Se onkin niin kiva isoveikka, kun se antaa välillä tulla myös viereen nukkumaan. Siinä on turvallista olla :).

Joskus kyllä isoveikka vähän murisee minulle. Varsinkin, jos yritän viedä sen luuta. Saan sen kyllä siltikin vielä napattua ja pinkoan kovaa vauhtia pakoon isoveikka kintereillä. Isoveikka saa välillä varastettua luun minulta ja välillä se jää taas viereen kitisemään ja katselee, kun minä syön hänen luutaan. Äiskänkin tavaroita varastelen, mutta hän ottaa ne aina pois minulta :(.

Kyllä tuo isoveikka aina välillä joskus minua vähän komentaakin ja niin komentaa Äiskäkin. Olenhan minä aika riiviö, mutta kuulemma ihana sellainen :). Välillä on kyllä kiva olla tottelematta, mutta kyllä tuo äiskä ja isoveikka vielä taitaa sen viimisen sanan kuitenkin sanoa ja sillon viimeistään on pakko totella. Ihan tyhmää, kun en saa kaikkea ihan tehdä :(.

Tämmöinen poitsu siis minä olen :).

Ei kommentteja: