tiistai 23. joulukuuta 2008

Joulurauhaa!

Tuntuu, että eilinen ilta töiden jälkeen oli yhtä touhotusta. Sitä mentiin tukka putkella, pää kolmantena jalkana. Mielessä kävi jo, että ehtiikö sitä joulurauhaa tulla ollenkaan. Töiden jälkeen pissitin koirat ja pakkasin ne autoon. Sitten huristelimme pienen mutkan kautta Lucan kummitädin Jennin luo hakemaan tilaamiani Party liten kynttilöitä ja samalla heitimme Jennin kamoineen päivineen hänen äitinsä luokse. Klo 18 oli mulla treffit posteljoonin kanssa. Se kun tuli tuomaan naapurin tilaamaa Party liten kynttiläpakettia mun luo. Sitä ennen piti käydä kaupassa tekemässä viimisiä jouluruokaostoksia ja huomasin sitten kaupan kassalla, että lompakko on jäänyt töihin! No, äkkiä sitä sit töistä hakemaan (onnex ei oo pitkä matka) ja sitten takasin kauppaan maksamaan ostokset. Sitten soittaa posteljooni, että olis mun oven takana. No, enhän mä tosiaan ehtiny klo 18 mennessä vielä kotiin. Sovittiin sitten, että postikuski tulee klo 19. No, kun pääsin kotiin muistin, että munhan piti hakea myös lääkkeitä apteekista. Sitten oottelin, että posteljooni tulee pakettinsa kanssa. Kun se tuli niin kiikutin kynttilät naapurille ja sen jälkeen vielä kiireen vilkkaan apteekkiin. Tais olla kello jotain 20.30 kun pääsin rauhoittumaan glögimukin ja piparien ääreen. Aikamoista menoa oli kyllä siis eilinen ilta, mutta hengissä selvittiin (huokaus)!

Tänään mulla on iltavuoro ja hyvin leppoisa sellainen :). Normaalisti meillä on illalla paikkoja noin 12 missä pitää käydä antamassa mummoille ja papoille lääkkeet ja iltapalat. Nyt mulla on vaivaiset 4 paikkaa iltakierroksella ja ehkä pari tuossa iltapäivällä. Yhden ihanan mamman kanssa suunniteltiinkin, että mehän vietetään sitten yhdessä joulua :)! No, toivottavasti ilta pysyykin rauhallisena, ettei tartte ketään lähettää ampparilla sairaalaan tms.

Sitten, kun tuun kotiin niin saavat koiratkin syödä vähän herkkuja. Kyllä niille täytyy vähän kinkkua ja laatikoita antaa ;). Huomenna me sitten huristelemmekin mun vanhempieni luo Somerolle jo aamusta ja pääsevät koirat avaamaan omia lahjojaan. Niin ja pääsevät juoksemaan oikeen kunnolla, kun meillä kotona on noin 200 neliötä aidattua pihaa. Ne on aina ihan innoissaan, kun pääsevät mun vanhempien luo :).

Kaikille joulurauhaa ja onnea vuodelle 2009!

Ei kommentteja: