maanantai 8. joulukuuta 2008

Kuulumisia

On jäänyt kirjoittelut muutamalta päivältä, joten pitää taas terästäytyä.

Soittelin tänään eläinlääkäriin, kun meinasin, että josko täytyy koirille laittaa vielä toiset strongholdit niskaan. Luca saattaa saada vielä ainakin yhden reverse sneezing -kohtauksen päivässä. No, kyllä sieltä vielä meinattiin, että ei kannata toista kuuria laittaa niskaan. Voi mennä 2 viikkoakin ennen kuin oireet on kokonaan poissa. No, näillä näkymin mennään ainakin ensi viikolla normaalisti maanantaina rokotuksille.

Mä oon tutkaillu noita Lucan hampaita, kun ei vielä yksikään heilu. Mä en yhtään muista minkä ikäisenä Jesseltä alkoi hampaat irtoomaan, mutta luin jostain, että koiranpennun hampaat alkaa vaihtumaan 4-7 kk ikäisenä. Ei siis pitäisi olla vielä syytä huoleen.

Tänään otin taas operaatioksi koirien kynsien leikkuun. Jesse ottaa koko homman melko rennosti ja makaa kyljellään lattialla, kun mä leikkaan sen kynnet. Kovin ne oli taas päässy kasvamaan. Jessen kynnet ei kulu oikeen helpolla, joten saa olla tarkkana, ettei tyvi kasva liian pitkälle. Lucakin suhtautui melko rennosti koko hommaan. Muutaman kerran yritti purasta, mutta kun se tajusi, että se saa herkkuja niin sitten homma sujui melko mallikkaasti. Tuossa sohvalla se makasi selällään ja olihan mulla tietysti jalka sen päällä niin, ettei se ainakaan kovin helposti pystyny itteään kääntämään mahalleen, mutta helposti se rentoutui, kun sai paljon nameja samalla :).

Eipä tänne kuitenkaan mitään tämän ihmeempää kuulu. Joulua odotellaan :). Mä ite oon jouluaattona iltavuorossa töissä, mutta joulupäivänä lähden sitten koirien kanssa Somerolle. Jesse sai viime vuonna 10 pakettia, joista suurin osa oli pehmeitä ja ne kaikki se repi tuhannen palasiksi pehmusteineen päivineen :(. Oonkin siis toivonu, ettei koirille ostettais yhtään pehmeetä pakettia, koska ne ei noilla terminaattoreilla kauaa kestä.

No, mutta taidampa tästä nyt ruokkia koirat ja lähtee viemään ne iltapissille, joten heipsan :)!

Ei kommentteja: